:D

sitter i skolan nu igen, nästa lektion börjar int eförrän 14.00 , så jag sitter här å glor med hannah & hannah. gjorde nyss klart min undersökning , jag skulle fråga tio pers bara å dom två är inte klara ännnu hhhahha, såj ag är litelite social med andra på omegle.com , hahhah kul sida ;) bara om dom är sociala då ofc ..
aja... nästa lektion är bild , sen slutar jag . vilket är 15.20 sen tåget hem 16.04 , så är hemma vid halv fem och så bowling halv sex så jag drar hemifrån vid kvart över fem, så blir nog ett inlägg när jag kommer hem ifrån bowlingen, fast blir inget inlägg om jag är för trött om ni förstår det ;) haha så bra :D gutgut..
näe nu ska jg inte tråka ut er så mkt mer: O
saknar min alex gryyyymt mkt :( så vill bara prat me han nu men går ju int :/ så jag fårvänta tills ikväll, vilket suuuuger!!
så nu drar jag härifrån, adios :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0