du tog ett ballerina ser jag sa jag!

har igentligen inte så mkt att skriva om dagen men ska ändå försöka komma på nåt :D hade sovmorron idag, wiho , fast fick ändå stressa lite för efter jag hade duschat så va klockan 8 åj agskulle gå 8.20 typ å jag va inte helt klar :o menmen.. jag hann till tåget i tid, å plus så va de försent med 8 minuter, sorgligt fan! haha, okej så seriöst va inte de där ;) aaawell, kom till skolan å började me matte gjorde nån diagnos sen tog jag de lugnt hihi, sen engelska vilket är riktigt segt va tråkigt å vi har läxa till imon blää :( sen hade vi lunch då alltså och då fick vi spaghetti å köttfärsås muumma :9 & vi på bilden fick 15 minuters längre lunch men inte för de hjälpte så mkt, så jag åhannah satt vid datan ett tagå kollade runder lite å så snackade vi med 2 pers på omegle, den ena va från ryssland hahaha ;d sen kom pia å sa att vi skulle börja tidigare så pratade vi om frånvaron ochsådära, sen fortsatte vi med leran & så berättade pia hur v i skulle göra med gipset som jag ska börja på , på måndag. och så tillsist historia,a där vi gjorde 5 uppgifter sen fick vi sl uta, och jag stressade i onödan, missade ju tåget ändå . men jag satt ändå å vänta på stationen till fem över fyra. och medans jag väntade så kom en ifrån min gamla klass när jag gick på park alltså f - 5, å jag kollade ner i marken direkt för jag ville inte att han skulle känna igen mig å börja prata hahahh, så där satt jag sen kom pierre & champi å hans polare inte för de va så intressant hahahah, och då när tåget kom så fick jag ju en plats men tydligen så gick han från min förra klass förbi där och ställde sig där utanför mellan dörrarna = de hållet jag går ut från tåget ifrån! och jag gillade inte de :( men när tåget stannade så gick han å hans kompis in å satte sig eftersom de va folk som gick ut å då passa jag på att gå så att han inte skulle se mig hahha, så hade ryggen emot, så jag tyckte jag hade tur där :D men imorrn på morronen så kmr han ju med samma tåg å då förvånar de inte mig om dán gör nåt :( dumma hon isf!! aja..
nu är jag hemma ,  å jag gick till de ena köksskåpet direkt å skulle ta min paket ballerina som jag fick igår å då såg jag att de bara va 2 st kvar å så få lämnade jag inte kvar igår!
så när pierre kom sa jag: du tog ett ballerina ser jag! & samtidigt pratade mamma med han så jag vet inte om jag hörde å pierre: vaa? jag: du tog ett ballerna ser jag sa jag!! å så gjorde han nåt argt ljud och jag: DU TOG ETT BALLERINA SER JAG SA JAG!! haahahh, tyckte de va väldigt kul men de är jag de (a)
-
om ni tror att jag missade idol igårkväll så har ni fel, för de vaj u klart att jag  kollade! :D
hahaha å ett tag kom de ju en massa roliga, å då trillade jag av stolen, så mkt skrattaj ag! meeen... de gjorde ont i min lilla rygg :( och så låg jag bara där på golvet å skratta å rullade lite, för jag kom ju inte upp därifrån heller å ingen kunde hjälpa mig, fast iofs sa jag bara till alex att hjälpa mig men lätt när han bor långt härifrån? nääe precis hahahh..
och ikväll så är det dags igen efter fotbollen som slutar klockan nio, så då blir de väl att jag kollar på fotbollen bara för de om jag inte kollar på ett avsnitt av medium d;

aja, nu ska jag dra ifrån lite å kolla lite på glosorna som vi har till imorrn.
å jag tänkte också säga att min blogg ser tydligen olika ut på olika skärmupplösningar eller vad man ska säga, för om de ser konstigt ut för vissa av er med bakrunden så ska den va över hela skärmen å inte bara den lilla rutan som ni ser haha, för de va nämligen så när jag kollade på de i skolan haha x)
men ni får ha de så bra allaaa som läser detta! hahha puss!

Din kommentar
Postat av: Jessica

Vilken fin header du har :)

2009-09-09 @ 20:58:02
URL: http://www.livetmednoomie.blogspot.com

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0