gårdagen!

nu ska jag skriva smått om gårdagen, några bilder kommer också :)

sara & daniella kom vid sex tiden, satte in första pizzan i ugnen sen den andra. när den va klar så käkade vi, blev ju såklart mkt prat innan dess också haha, hade ju mkt att prata om eftersom vi inte träffats på hela sommaren. när vi hade käkat klart gick vi upp på mitt r um kollade datan lite, sen inte mkt mer.. vid åtta så stack vi ner å kollade på lite av sommarkrysset ola va ju med så de va ett måste att kolla! sån jädra feeling han har :D aja.. när ola hade sjungt så starta vi män som hatar kvinnor, jag å sara hade redan sett den så vi satt å pratade lite om de å daniella: vad händer? vad är läskigt? hahah, de va lite kul xd å när den va slut gick vi upp på mitt rum igen tog lite bilder me camen å sådära sen ville stoffe att vi skulle starta röstsamtal så de gjorde vi,alltså pratade vi lite med stoffe också då ju , fast jag iaf hörde inte så mkt av vad han sa, hörs mkt bättre i telefon :o haha menmen.. vid halv tolv så stack dom hem, mkt tråkigt :o å jag gick ju  å la mig typ direkt efter jag skrev de inlägget vid tolv, va så jävla trött alltså :o hahaha aja :D

lite pics D;

haaahahahahahhaha d&s







dom tre bilderna dög hoppas jag?!! :o hahhah om ni nu ville veta så har jag kommit igång lite med min nya design :) fast har inte kommit så långt påa den, eller långt & långt , de är lite tomt sen ska jag fixa lite med rubriker å sådära sen är de nääästan klart ;)

ska snart sova, så sooov så goooott ! hahh puss

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0