long day today

ohyes, denna dagen har varit mkt lång. slutade ju halv fyra, så jag va hemma runt halv fem.. åt nästan direkt när jag kom hem sen drog jag nästan direkt också till bowlingen. så tråkigt va de inte somj ag trodde att de skulle va, blir att spela match på söndag, å så nåt träningsläger den 27e  aja.. själva spelningen gick dåligt i början , men sen börja de funka bättre å bättre å gjorde några strikar hihi well.. de fick duga, sen drog jag hem. tog äppelpaj som mamma hade gjort å nu sitter jag här, väntar på att idol ska börja,
har också läst att robin b ska tydligen synas i tv ikväll. mer säger jag inte :D
om ni ville veta så ska robin släppa en singel snart vad jag hört , ska såklart ha den. robin is gut! :)

ja, de va väl de igentligen hahha. pusssss d;




Din kommentar
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-09-10 @ 20:08:44
URL: http://londonflickan.webblogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0