mooooouh

yoooooooo !
förstår igentligen inte varför jag skriver.. men ja hahaha.. fick iaf gå tidigare av pia idag så att jag skulle hinna med tåget 14.04, men de va försenat så skulle hunnit med de ändå :o men va ändå skönt att sluta lite tidigare hahaha..
på nåt konstigt sätt så är jag konstig i skolan  tkr jag. är inte densamma som jag är annars, känner mig nästan tråkigare å surare :o hm.. menmen...
skolan började ju som sagt me gympa där vi skulle springa 2 km å sen ta pulsen haha de va jobbigt fan. eller kanske inte så jobbigt men jag fick grymt ont i nacken efteråt å mådde skit dåligt :/ å jag frös ju inte lite heller på historian.. men de blev bättre på svenskan, fast de betyder inte att jag tkr de är roligt hahhaha, för svenska är tråkigt :O efter maten hade vi form, så jag fortsatte me min mask å fixa å så i lera så på onsdag d å ska jag börja med gipsningen..
okej , nu känner jag att de här börjar bli tråkigt. berättar bara om mina dagar, iofs handlar bloggen om min vardag men känner att jag borde ha nåt mer att skriva eller så i bloggen, nåt tips som skulle kunna göra min blogg roligare att läsa? x)
ja, de va väl de. så nu ska jag göra klart engelskan, eller iaf de jag fattar utav de haha så de  får bli som de blir ;D adios!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0