mooowi.

orkar igentligen inte skriva såmkt, har knappt hänt nånting i skolan idag. gympan va roligast haha, vi hade basket, jag gjorde 2 mål , duktig jagä r(a) hah, vårt lag vann me 10 - 2 (y) . sen va de inte mer..
på stationen  så veronica till mig å daniella: ooomg!! han har k*ken ända där .. hahaha så såg ja gå daniella de, å vi höll på a tt dö. å den snubben höll påatt gå runt helatiden jobbigt, hahaha så sa jag nånting om han å ju st när jag sa de så gick han förbi , skämmigt eller ?:o aja. haaha tåget va försenat 10 minuter typ, å hett påtåget, jo bbigt :o sen  gick jag hem, kom hem för lite mer än en timme sen, har bara käkat glass typ mums när de är så varmt..
men nu ska jag fortsätta att läsa frida .d
å jag dampar för att alex spelar ,<

adios :)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0