outside

yes då är jag hemma, eller jag kom hem vid halv :) alltså fick vi sluta tidigare, skönt!
va ju i skolan vid 9, så väntade vi på alla utanför musiken , sen skulle vitill bilden för tydligen va där folk där också. och sen gick vi till älvdalen eller va de heter hahaah, sen dela dom in oss i 10 grupper, å så skulle man gå tipsrunda och samtidigt leta upp saker i skogen som började på samma bokstav som ens namn började på å då hittade jag ju direkt löv (a) och vissa av frågorna dom va ute i ån, men de va ju tur att robin kunde ta de, för där va en bro som man va tvungen a tt klättra ner för, jag hade slått ihjäl mig om jag skulle gjort det hahah.. men iaf, när man gå tt rundan så fick vi vars en baguette å en dricka, nöjde mig med de för jag va ju inte vrålhungrig eller hungrig alls :) när viätitså skulle vi bygga vad vi ville av dom sakerna vi hade plockat, å vi hade massa löv, å ett rött nyckelband , och man fick j uha substantiv å adjektiv å eftersom hon ena hette angelica så tänkte jag, avbruten pinne ;D de va smart va? hahah.. vårt blev jättesnyggt alltså ;) jag är såååå seriös av mig!
och han ulf tog typ kort på alla så de kanske kommer nån bild om jag hittar bilderna haha! :D
vi slutade då vid halv ett , så jag å hannah gick till stationen å vi kom perfekt till hennes buss å mitt tåg ;D och nu är hooome! :)
n u direkt efter jag har saagt hejdå till er (a), så ska jag fortsätta att jobba med min design :) men ni får ha tålamod tills den kommer upp , inte för att ni ska va förväntansfulla för jag är inte så duktig med designer hahahah, vet fortfarande inte vad jagska ha i själva headern än ju :o nån som har förslag, så skulle de vara perfekt!
menee, nu ska jg fortsätta med den så vi hörs! babaai :)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0