short day

va ju en kort dag för mig i skolan idag :D v a vid stationen strax inna ntåget  gick, å där va ovanligt mkt plats :o så mötte hannah mig på stationen i klippan sen gick vi till skolan, börjadem ed matte å då gick jag å båda hannah,  runt i ksolan å frågade folk, en undersökning alltså, man skulle göra 4 st, å nu har vi gjort två, så sa jag att jag skulle lägga upp en här på min blogg, så om ni är gulliga å svarar på den ? :)
efter matten hade v i svenska, där gjorde vi nån läsförståelse på 35 min, sen fick vi sluta :) tog tåget hem 11.04 sen gick jag rätt fort så va hemma till halv tolv :D så har varit hemma nu ett litet tag å ätit lite våfflor :) mu ms..
vet inte vad jag ska göra resten av dagen, väntar påatt alex ska logga in, inte pratat me han på 2 dagar snart, åj agsaknar han grymt mkt :/ så tomt att intep rata med han ju o;
& imorrn så kmr daniella å  sara hit , ev. v eronica också men inte säkert, sne får vi seo mde kmr nån mer x) skulle va jädrigt kul då isf..
menmen. nu ska jag ner å glo på nån f ilm, vet inte v ilken så kmr bara ta nån haha, had ebra!
& glöm inte att svara påfrågan som jag lägger längst upp i menyn, frågan kommer att vara uppe  till söndagkväll :) tack till er som svarar !
adios D;


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0