tisdag

har inte så mk t att skriva om dagen hm..tog ju tåget somv anligt 7.42 började med eso diskuterade om musik å sådära sen lärde vi oss nåt på piano som jag knappt minns nu? hahaa, efter hade vi engelska vilket är tråkigt. sen had vi inga lektioner utan vi stack till skäralid, va faktiskt kul där hahaa, fanns ju folk som underhöll eller vadm an ska säga, kom massa svanar hela tiden åville käka  våra kakor :( sen åkte vi hem med bussen igen, så varmt alltså :o aja, veronica kom till stationen så satt me henne på tåget sen gick jag hem och jag är hemma nu , eller ja för ett tag sen, sitter å käkar lite ballerina choko , inte mer haha.
näe nu måste jag börja på historian , ska bara läsa igenom två sidor sen skriva nåt om jag kmr på hah x)
så ni får ha de s åbra, puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0