INGEN RUBRIK

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? orkar inte gå ner å kolla så ska se hur mkt jag kan haha, mene 7 tror jag

Vilken svordom använder du mest? fan

Äger du en iPod?  nixx

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ja :O

Vilken var den senaste filmen du såg? män som hatar kvinnor

Har några av dina vänner barn? näe inte vad jag kmr på

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hm.. vet man ju inte förrän man hamnar i den situationen

Har någon någonsin kallat dig lat? haha ja :(

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?  vanlig x)

När var senast någon stötte på dig? vet jag väl inte , hahhaha

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? virvelvinden tror jag, fast bara om den går riktigt fort! hahhah xo

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? hoppas inte de :(

Tittade du på tecknat när du var liten? ja :D

Hur många syskon har du? en d;

Äger du några band t-shirts? yes de gör jag D;

När flög du senast? när jag skulle hem ifrån irland

Läser du för skojs skull? ibland x)

Pratar du några andra språk? engelska å tyska, om man kan säga så?  haha

Har du en stationär dator eller en laptop? stationär , men ska köpa en laptop :D

Vilka gör du, önskningar eller planer? what ? haha

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? ja  ;)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? om han är fattiglapp då ? :O HAHA

Vad har du med dig in på bion? godis å läsk :)

Vem var din favorit lärare? birger bl.a xd

Vad har du för väder? sooooooool

Har du en blogg? nääääää  :OO

Vilken är din favoritdrink? hum.

Gillar du din boendesituation? yä

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? olika

Äter du frukost dagligen? jaaaa-a!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? noooep D;

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nix :D

Vilken är din favoritfrukt? päääron

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nnääää

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? hahhaahahh ibland för skojs skull :D

Vad var det senaste du åt? PIZZA

Hur valde dina föräldrar ditt namn? VET INTE :D

Gillar du senap? inte så väärst

Sover du på sida, mage eller rygg? sida å rygg

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ööh..

Har du någonsin köpt något från eBay? nooep

Tycker du om att krama folk? yyyyä

Skulle du säga att du är trendig? hm..

Äger du en digitalkamera? ohja !

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland , kanske, jag vet nte :O

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? hm.. hemligheten tror jag kanske.. HAHH minns inte

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nä inte vad jag märkt xd


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0