888888888! :D:D:D

hahahahaha, ni skullebara veeta vad jag tänkte skriva nyss! jooo tänkte börja med: heeej häär sitter jag i skolan å sitter :D meen aae det gör jag ju inte alls ,h aha :D men kan va så för att jag å snuuttie pratar om skolan, mer kan jag iaf inte säga :) hiiihi :D
hahhaha jag äär väldigt glad idag, spec nu!  :D:D:D men det märker ni välinte? :oo naae jag tänkte väl det ;D hahha
nej nu ska jag snart sluta skriva :)
ikv blir det att se på talang, och innan dess kääka  hemgjord pizza ;9
seen får jag se vad jag ska hitta påå med! ja juuste, när pirates of the caribbean är slut ska jag se på vampire diaries för de spelade jag in igår :)
men aja. vii hörs när v i hörs; PUSSHAJ! :)

vill aav sluta meed att jag äälskar min lilla snuuttieponke hihhii ;x

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0