arrrgh!

tjeenis ;) och sen tappa jag resten...
hahahaha. va inte i skolan idag heller, men ja. kände att det behövdes.
och idag är det ju valborg, har ingen aning om vad jag ska hitta på, hade en plan på vad jag skulle göra förut, men det blir inte av, mkt tråkigt :/ menmen..
påtal om annat, försökte börja på ny design förut, men jag kom inte på nånting överhuvudtaget! har ingen inspiration alls på vad man kan göra, vet inte ens vilken färg jag ska ha eller någe, trååkigtmen sant haha. så ni får dras med denna ett tag tills, eller ja tills jag kommer igång med något nytt :)
btw,jag hade tänkte göra något med foto ikv efter talang eller någe, se film och sådära . med mig själv :o hahahaha, men ja jag tar kort pådet isf. inte på tvn, inget intressant :D
menee, nåt tips på en film som man kan se? för vad jag vet så har vi ingen ny, såg ju avatar förra helgen så :p
bara att kommentera isf ;)

denna helgen är fullbokad iaf, imorrn ska vi till väla tror jag, sen på eftermiddan/kvällen ska jag på bio med dán och hennes mamma flickan från ovan blir det.
& på söndag så blir det match, samling 10.15 här hemma, så blir hemmamatch också. får hoppas på att det går bättre än på dom senaste hahaha!
men nu har jag inte så mkt att skriva. så vi hörs antagligen senare :) puss!

bjuder på en bild på mig själv från imorse, hahaha Dx

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0