atjo!

uuuhm.. sitter i skolan & glor.. vill hem dock, är så sjukt förkyld! känns som jag nyser hela tiden, även om jag inte har nyst än ;s nåja..
har bara två lektioner kvar, nästa börjar 12.20 och det är alltså den vi sitter å väntar på här uppe x)
vilket är natur haha. sen efter historia, men hoppas fan jg får gå tidigare annars måste jag sitta å vänta på tåget i en timma om inte nån kan hämta mig här? x) ochn äe, jag pallr inte stressatill bussen ;p
fifaan, jag tror jg kmr bli sjuk snart hahahaha.. fast ja, andra tkr det är gulligt? men nog prtat om det.
funderar på att dra en runda till mormor å morfar när jga kommer hem, har inget annat för mig så , så jag får se vad de blir utav det x)
menee, nu ska jg kiila från bloggisen hahha!
hejdå, puss :*

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0