b for the blow ;)

kom hem för en liten stund sen. som ni vet så va jag vid pp-sjön och träffa folk från min gamla klass ju 9a :)
drog hem till daniella vid sex tiden, så gick vi till sjön pratade mest haha, och vi gick jättefort? ;) noot.. vi gick på en halvtimma? :o så när vi va framme så va det ingen där ;s jag smsa hanne å frågade vart de var, och hon bara, det vanligastället där vi tälta. då tänkte vi lxm, men jaha där borta. så då skulle vi gå dit men då möttevi hanne, och vi va tydligen på rätt plats ändå haha.
så gick vi tillbaka dit vid grillen, ochinte så långt efter kom crille & johan, sen startade vi elden och grillade lite korv bara, sen massa prat. hahaha, sen släcktes elden typ hela tiden så bonnie fick blåsa, och vi kallade de blowjob, för blow är ju egentligen blåsa? hahaah, ja dom i klassen förstår nog :) mer tänker jag inte skriva om det dom pratade om hahahhah!  sjuka frågor som man kan komma med ibland;)menmen..
sen vid kvart över nio, halv tio så drog vi hem till emma för det va så sjukt kallt! mina fötter hade domnat bort och sen "flög" vi till emma, hahaha.. sen blev det mer prat där, och kastande av kakor?:o hahaah
pappa hämtade mig & daniella vid kvart över elva skulle jag tro.
och nu är jag hemma. tack för en trevlig kväll!
själv så tog jag inga bilder, utan det skötte emma mest. så lär nog lägga upp när hon lagt upp på fb eller var det nu blir ;)
men ja.. det va kvällen!
och nu sitter jag å glor , ska snart in på spelet för att kolla om alex är där :o sen blir det väl inte så mkt mer, ska fiska också ;) hahahaha!
men ja.. har inte så mkt mer att skriva så vi hörs imorn skulle jag tro .)
puss!


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0