I got you

hm.. tänkte jag skulle fördriva tiden på något sätt så att jag inte somnar? haha. så jag tar och skriver ett litet inlägg ;)
igår va jag u inte i skolan, men sen senare glodde jag på matchen, såå jävla gödig match! :*
och idag va jag heller inte i skolan, men ska dit på fredag .p
nåja.. dagen har jag mest kollat på tv, å käkat glass å godis hahaha. kollade faktiskt på wallander - arvet den va väl bra, om man säger så:) beror ju på hur man tänker med mördaren och sådära X)
och runt kvart över sa jag hejdå till bv, så nu är jag typ orolig för vad som händer. hoppas dock på att det inte händr något allvarligt, om. då blir det ingen glad louise ;o
annars så har det inte hänt något speciellt . väntar på att snuttie ska logga in, sent jag vet, men han har in anledning , nu tkr ni säkert att jag ärdum i huvet som sitter uppe så länge bara för att få prata med honom.
men då har ni fel, förj ag har inte pratat med han på hela dagen, och det går helt enkelt inte en dag utan att inte få prata med honom, så är det bara! men han kmr väl snart skulle jag tro :)
sen mellan tolv & ett så är det nattfiske , haha känner mig som en nörd. men man får ju passa på när man kan hahaha. synd att du missar det micke, verkligen ;) hahaha!
men vafaan.. det har bara gått 5 minuter sen jag började skriva det här inlägget (23.50 nu), hur mer ska jag fördriv atiden egentligen, på tio minuter? aeee.. sova tänker jag då inte göra , för då lär jag få damp när jag vaknar imorrn.
men jag kanske kan hoppas på att linda loggar in också? för hon har jag inte pratat med på några dagar, sorgligt :/ saknar twiinii!
men jaa.. imorrn så blir det ju att vara hemma, så jag får fördriva tiden på något sätt. sen vid halv sex bowling som vanligt  sen hem, tv vid åtta haha ;p
neeej nu ska jag sluta att skriva, detta inlägget blev längre än jag trodde! hahaha..
men vih örs kanske imorn, godnatt till er som sover/ska sova! ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0