inte mitt problem

tänkte skriva ett inlägg nu, vilket jag inte gjort sen i onsdags? x)
nåja.. i torsdags va jag inte i skolan, sen hade jag lite damp med snuuttie. för jag blev en liten nörd kan man väl säga? :) hahaha
och igår drog jagtill skolan, för hade ju prov i svenskan, sen efter provet så började jag direkt med eson så jag kunde sluta innan ett, och jaa.. några veet vad som hände haha, inte mkt som hände men ändå. det vart i så jätteglatt precis? xd menmen.. jagfixade iaf med skorstenarna till musikalen med hannah, sen skulle hon till musiken så då fick nicolina hjälpa mig. sen drog jag ca kvart i ett, och tog tåget 4 över ;d
sen hem å då va jag en nörd igen hahaha!  det va vad micke kallade mig iaf :o
fick lite damp för nån annan köttade? :(
meeeenee..  idag så händer ingenting skulle jag tro, inte vad jag har bestämt iaf .
så vi hööörs! PUSS

Din kommentar
Postat av: sophie

sån fin blogg du har :)

2010-04-17 @ 15:29:28
URL: http://miloo.se/sophie

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0