mickää (:

kände nu att jag behövde skriva av mig lite. och det är inte om vad som helst, utan det är om michael, michael svensson- min bästa vän!
jag svär jag har aldrig någonsin mött en sån människa som honom, han förstår en så jävla bra, om man får lov att svära haha.
har känt han i 5 år, och under den tiden så har det kommit perioder då vi inte har pratat någonting alls, men dom gångerna vi väl pratade då flöt allt bara på, precis som om vi aldrig slutat att prata? sen kom den dagen i november, där jag satt i skolan och började prata med han igen. sen den dagen har  vi pratat varje dag kan man väl säga, förutom dom dagarna ingen av oss har varit inloggad eller så. men ja, tänk snart 6 månader har vi pratat konstant, och jag har inte tröttnat en enda gång, inte ens tyckt att han varit jobbig.
en grej om honom är att man måste lära känna han för att förstå hur han är, ger man inte han en chans då förstår man han inte heller. och han är en så jädra underbar person, kan prata om allt med honom! som han sa att vi va väldigt lika med att sätta oss in i grejer som vi berättar, som hänt eller hur man känner!
fan, alltså.. nu tappade jag ord här haha. men michael är världens bästa vän, tro mig! det må vara 3 års skillnad på oss, men det ändrar ingenting.
vill också tacka för att du finns, för utan dig så vet jag inte riktigt vad jag skulle göra.
du märker alltid när något är fel, när jag mår dåligt. och jag skriver av mig direkt till dig, och du förstår. fyfan vad du betyder. en vän som du borde alla ha, fast inte dig, för det finns bara en michael svensson, haha :)
jag älskar dig bästa vän, och denna sommaren kommer blir jäkligt bra kan jag lova!

och påtal om annat, eller annat å annat hahaha. känns som jag glömt något? men isf vet nog han om det själv för jag har förmodligen redan sagt det, hoppas jag? :o
men tack igen så jävla mkt för att du finns. och ja.. hahah alla stunder vi haft. jag menar, det med manen och liket, ae det va så jädra kul hahah, ett minne som är värt att minnas länge nog!
hm.. det va nog det jag hade att skriva. och nu hoppas jag att du läser det här, och inte blir sur! hahaha, varför skulle du bli sur har ju inte skrivit någe dumt precis? (a)
njae meen, du är bra micke, så jävla bra!
en vän för livet är vad du är! ♥


Din kommentar
Postat av: Mickäää som du säger ;)

Ska man gråta eller ska man gråta?

Fan du är en underbar vän och det finns ingen som verkligen kan vara sig själv som du! Du bjuder på allt, du säger knäppa saker, du är helt jävla underbar! Sen den dagen i november har jag insett att riktig vänskap faktiskt finns och jag vet att vänskapen mellan oss är något speciellt! Du värdesätter mina dagar och du får mig på humör med din otroligt dåliga humor. Du är tamigfan världens bästa vän Louise!



Glöm aldrig att du något bra i mina ögon och att du aldrig gör fel. Glöm inte att du kan berätta precis vad du vill till mig, för ingenting kan bli fel! Även om jag gör fel vill jag höra det. Glöm inte också att du är bäst min vän!

Kraaam pårej! :D <3

2010-04-24 @ 12:32:59

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0