no matter what I do

tänkte skriva lite nu medans jag väntar på pappa . han ska nämligen hjälpa mig med studsmattan, eller  han skulle hjälpa mig. men jag har redan satt ihop hela ställningen, fast den är helt ostadig? vet inte om det beror på marken men ja. sen ska fjädrarna och det i också jue sen är det klart.
och jaa..  har inte så mkt mer att säga egentligen, än att alex är allra bäst, och jag saknar han så jätte mkt, då menar jag verkligen det. och jag behöver han , det gör jag hela tiden för han stärker mig, jaa.. jag älskar honom så sjukt mkt,a ww..
njae.. vad mer ska man skriva egentligen jooo nu ska ja ggå ner och ta kladdkaka!
hahahh hörs kanske sen, pusshaej! :)

Din kommentar
Postat av: Billy

Har du inte fixat mer goosaker?

2010-04-25 @ 10:48:50

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0