oinkoink

ae.. tänkte först börja med att säga att ordet kommer det är inte rätt ord :) dom som vet vad jag menar vet, resten kan låta det va. hahaha (a)
men tillbaka tiiillresten, idag är det ju louise-inte-lita-på-någon-dagen som jag kallar det :D sa det till micke igår, men han fattade ingenting, hahaha , men jag har väldigt svårt att lita på någon idag , hände att en blev sur för 2 år sen, men inte mitt problem :D
dessutom är de skärtorsdag idag, så vi får väl se om de kmr några påskkärringar förbi ;) haha inte för att de brukar göra det, men ändå :)
annars under dagen vet jag inte vad jag ska göra, och det har inte hänt nåt dom närmsta dagarna heller, då jag inte skrivit nåt. förutom att snuttie å jag kan vara lite störda ibland men det vet bara micke ;) hahahahahahaha!
nog pratat om det!
och n u har jag inget mer att skriva så iiiill smeell you later maybe :D
pooosshaj!

hahaha, bilden är exakt 2 år gammal, men jag bjuder på den ;)

Din kommentar
Postat av: becka

hoppas du får en trevlig påskhelg!:)

2010-04-01 @ 16:32:47
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0