öööhh..

typ.. läs inte detta inlägg om ni inte v äl läsa deppigteller nåt? x.x
nåja.. pallade inte med resten av skolan idag, gick mest dit för jag skulle prata med syon, men jag va ändå med 5 min på den första lektionen.. har jag nåt att säga omdet ens? aee..
men tillbaka till det jag ska säga..
att folk faktiskt behandlar en så, nåt som man hatar mest i världen det är så man blir behandlad. men ändå är det ingen som ser, knappt någon som förstår. man borde visa sig stark och klara av det. men alla kan inte det, och i detta fallet kan inte jag det.
dom som vet vad det här handlar om, vet det. och d et är inte direkt nånting jag tänker sprida vidare till andra, för det är en personlig grej som gör att jag känner såhär.
just nu har jag bara att säga, jag behöver min snuttie & bästa vän!
räkna inte med något inlägg senare, för jag kmr inte orka. kmr bara prata med dom som förstår.
ae kanske lite sjukt, men ja.. så äre :p

nåååja! får hoppas att denna veckan slutar bra iaf ♥
pusss

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0