they call me heartbreaker

vetnivetnivetni?!! :D
jag är heeemma ;DD och egentligen slutar jag typ tio över tre? fifaaan så skönt!
strax innan historian började hade jag värdlens adrenalinkick. hahha, men iaf så fråga jag vår lärare om vi kunde få gå tidigare med tanke på att vi ändå skulle jobba med instuderingsuppgifter, och då sa han att vi kunde jobba var vi ville med dom, och om vi gjorde dom el ler inte brydde han sig heller inte om hah, så vi gick in å hämtade uppgifterna sen tog jag tåget hem vid två :)
och nu har jag nyss ätit en glass, är jävligt sugen på en till :o hahaha
men ja.. inte mer att skriva så vi höörs! PUSSLING :)

Din kommentar
Postat av: nella

Tittut!

Tänkte bara hälsa dig en härlig vår nu när vädret är på topp! :)

Ha det bra :)

2010-04-13 @ 14:52:26
URL: http://nellishen.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0