what you f*cking say

uhh.. vet inte vad jag ska skriva, är inte på humör riktigt, saknar snuttie jättemkt :/ <3
men ska ändå försöka få ihop någe inlägg..
drog till skolan idag, vilket jag inte varit i på 2 dagr, nästan 3 x) men ja..
började med matte, började som jag troddee... börjad emed ekvationer, jag va snabb:D:D hahaaha..
sen svenska, vi gick igenom några o rd sen kolla vi på en cp film? HAHAHAAHAA det va typ nån teater grej om agamemnon eller vafan han heter :D njae.. - inga kommentarer! .. hahaaha tänker inte skriva vad som hände här, vill nån veta så ärdet bara att fråga :) jag menar, jagskulle bara garva igneom detta inläggget om jag skull skriva ;) dessutom kanske de int eva såå kul? hahahahaha men aee..
sen hade vi ju eso, och man kan väl säga tt jag inte hade lite "damp" sen fick jag in ordet kommer ihannahs hjärna, så nu tolkar hon det feeel hela tiden, oopsie (a)
men ja.. jag drog hemvid halv tolv, mådde inte bra.hrm.. :D
sen hemma vid halv ett, tog ett chokladflarn , muums ;9 hahahaa.. och inte mkt m er faktiskt, har sovit 2 timmar också så nu ärj ag typ pigg? eller ja som jag sa till claudi igår, är du gris åhappy? hahahaha (pigg & glad ;)) hahahahaha så bäst! nat...
sen hade jag typ nyss en liten knasig konvers med micke, aee! hahaahaha om råttor?lol :D
naee.. snart äre talang, som jag ska se på.. sen när dom andra lagt sig ska jag ner å se på vampire diaries från igår :) sen kanske någon film.
och imorrn  blir det klassfest vid de vanliga ställen. träffa dom ifrån den gamla klassen, blir säkert kul! :)
men nu ska jag inte skriva mer, pusss!
och ja, puss på min söta fina lilla alex :*


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0