you make me wanna say

jajaja, ursäkta för dålig uppdatering hahaha. vet inte när jag skrev ett ordentligt senast . awww ;d
men iaf. gick ju till skolan igår, hände en grej typ, men sne mötte jag nicolina & johanna, så berättade jag för dom å så, sen byta jag till deras grupp och pratade med läraren om lite grejer, om varför jag varit borta och sådära x)
och juste , vi håller bara på med musikalen nu i 3 veckor framåt, så inga lektioner överhuvudtaget.
vi börjar också 8.20 varje dag, och slutar som vanligt som vi har det på schemat.
och idag, så började vi fixa tegelväggarna, vi målade rättare sagt, kladdigtkladdigt haha, men vi gjorde klart det iaf, höll åp med de till ett ungefär, sen gick vi å lämna dom inne på sågen .
sen va vi helt slut, så jag beslöt mig för att dra hem ist, så jag va hemma vid halv tre skulle jag tro ;p
och egentligen skulle jag läsa igenom engelskan nu, för vi har nationellt imorn, alltså tänkte att jag skulle läsa igenom dom övningarna vi har fått nåja.. börjar ju 8.20 med det imorn, sen vet jag inte hur länge  de håller på, sen fortsätter vi med tegelväggarna,  vis kulle måla nån grej till sen fixa upp med verktygen på dom sakerna haaha, vet inte vad de heter .o
ooch om 25 min så äre ugly betty, första avsnittet på sista säsongen :o tråk! ,o
nåja. har inte så mkt mer att skriva, ses kanske imorn :)
pusss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0