you've got a problem

godmoorgon bloggen! ;)
vaknar för knappt en halvtimme sen, gick ner å käka frukost = två mackor &  juice! woohe! hahahaha
sen tänkte jag dela med er om vad som hände inatt :o jga va heeelt borta! för när jag skulle gå å borsta tänderna så tänkte jag på engelska, och jag tyckte det va konstigt att matilda pratade svenska? (vi prata på msn) hahahaha.. man kan nog lugnt säga att jag va väldigt trött ;) sen somnade jag på studs.
men idag så blir det att ut å biffa sig med stenar vid elva haha ;d sen dusch, till ica sen  drar jag till dán så går vi till sjön :) blir att träffa dom från gamla klassen (9A) som jag sa igår :)
och nu ska jag inte skriva mer. kanske blirn åt mer senare, antagligen när jag kommer hem ikv & bilder om jag tar några :o
men jaa.. vi hörs , puss!

vad gäller bilden är att man inte aalltid kan vara seriös, så den bjuder jag på ;)

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0