a diamondring

tänkte skriva ett snabbt inlägg eftrsom jag inte har något annat att göra.
vi fick sluta tidigare idag, blev runt 14.40. å just när vi kom ut från skolan såg vi stadsbussen komma, så vi fick springa till busshållplatsen så att vi skulle hinna, och det gjorde vi!
hoppade av vid centralen, sen inom biblioteket och fixa lånekort. sen fick jag köpt min älskade vitamindricka <3, sen drog jag ner till stationen.
så på tåget satt där en skitsur gubbe brevid min som lukta asmycket sprit, så nu har jag vääldigt ont i mitt huvud. jävla gubbe alltså :(
aja, kom hem och vilade sen blev det att käka kebabtallrik och nu sitter jag här & glor as usual. väntar på att min älskling ska svara,  han dog lite smått. men aww.. älskar den människan så jävla grovt. du är bäst! ♥
menee, imorn blir det att gå upp runt 8, sen drar jag till frissan halv tio, ska färga och klippa. behövs verkligen!
sen när jag kommer hem blir det duschen, och så kommer gästerna vid fem. vi ska fira mig nämligen, eftersom jag fyller år på tisdag ;)
men jaa, nu rundar jag av här. hörs imorn, puss!
föresten, slänger in en låt snart. såå cheecka in då :D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0