look at me, look at me now

alltså jag är helt jävla död! men tänkte ändå skriva ett litet inlägg.
jag började ju skolan idag, så vi skulle va där vid 8.30. sen upprop,
upp till klassrummet, och gjorde magasin. sen inte så mkt mer, slutade 11.20, tåget hem 12.22.
tkr iaf att det började bättre detta året än förra, får väl hoppas att det håller i sig också.
aja, undrar bara är det någon annan som går it-media i hässleholm första året?
lite kul att veta faktiskt haha :D
menmen, vet itne vad jag ska göra nu. men kommer väl på någe!
pössss

Din kommentar
Postat av: mersiha

jag mår också bra är också ganska trött :D:D haft en bra dag annars?

2010-08-16 @ 20:07:32
URL: http://merissa.devote.se

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0