OUUUUST!

dagens skoldag har bestått av mycket skratt, eller ja iaf sista lektionen.
vi skulle göra intervjuer och spela in dom, men vi fick inte intervjua varandra utan man skulle låtsas vara  t.ex en seriemördare eller något. så då skulle jessica va emo, haha och då ville jag va en gris. och när vi höll på att spela in min intervju, vi hann inte ens läsa klart alla frågor innan vi dog av garv. jag trillade självklart ner på golvet, haha! fy så kul :D
seen så sitter jag & jessica med uust gänget , om ni ville veta! HAHA :D
aja, har inte så mycket mer att skriva. dani kommer hit idag, kulkul.
nej nu ska jag fortsätta med min 17 årsdag. PUSS!


Din kommentar
Postat av: uuuustjohanna

sv: tack så mycket uustlouise ;)



btw, mycket fin blogg du har :D

2010-08-31 @ 17:01:58
URL: http://johannahanninen.blogg.se/
Postat av: Emmmeeellliiieeee '

HAHAHAHAH ouuusst gänget (y'

jag känner mig lite smått träffad ;)

2010-08-31 @ 17:16:46
URL: http://onlyyouuuofc.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0