sommarlista -10

ett år sen senast. 

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? jaao :o 

- Dog någon som stod dig nära? nej :)

- Vilka länder besökte du? haha, danmark (h)

- Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar? ungefär nästan allt roligt :D

- Vilket datum från sommaren kommer du alltid minnas? 28-29 juli, 10-11 aug, 7 aug & 19 juli :]

- Största misstaget? om jag ens gjort nåt.. hm

- Har du varit sjuk eller skadat dig? nejdåD:

- Bästa köpet? tror inte jag köpt så mkt :o kmr inte på iaf haha

- Vad spenderade du mest pengar på? jag minns inte (a)

- Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, ohja!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren? massa :D

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? nog blandat :o

- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? vet inte :oo

- Vad önskar du att du gjort mindre? haha, hm..

- Hur tillbringade du midsommarafton? hemma, med dani + familj

- Blev du kär i sommar?  blev ännu mer kär (a)

- Hur många förhållanden? 1 :]

- Favoritprogram på tv? csi

- Bästa boken du läste i sommar? inte läst en enda bok , haha

- Något du önskade och fick? hm..

- Något du önskade men inte fick? har inte önskat så mkt faktiskt

- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? firade bror som tagit studenten :d

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja, klart :o

- Hur skulle du beskriva din stil i sommar? min egen, cepe stil ;)

- Vad fick dig att må bra? massa folk :D

- Vem saknade du? linda bl.a :o

- De bästa nya människorna du träffade? niclas, ofc! :D 


Din kommentar
Postat av: merisha

Hehe.. jag ska också snart i duchen.. hur mår du då?:D

2010-08-15 @ 18:43:44
URL: http://merissa.devote.se

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0