thats what you get

mjaa, väldigt dålig uppdatering. men jag är så jävla död när jag kommer hem ifrån skolan, går ju upp senast 5.30 på morronen :o aja, har ju börjat om i hlm på john  bauer; it media. och jag trivs bättre idenna klassen, än i min förra i klippan. så det är toppen!
nu den här veckan har vi typ inte gjort så mkt, slutat halv två varje dag, och mest jobbat i grupper. men nästa vecka börjar vi efter schemat, och då får vi våra datorer också, tummen upp för det!
men, imorrn så ska vi till mormor å morfar oc h käka middag, sen får vi se om jag drar hem  tidigare beror på :)
har inte så mkt mer att skriva annars faktiskt är rätt död x)
aja, pöss!

Din kommentar
Postat av: Prettyjunkie

fin blogg du har :)

följa varan på bloglovin?

kramar

2010-08-22 @ 01:20:13
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0