auch..

hallåååå :D här sitter jag & fryser ..
hade bara 2 riktiga lektioner idag, först gympa där vi typ körde springa & göra styrkeövning. sen historia där vi skulle jobba med uppgifter, då vi fick sitta var vi ville. å svensk ahde vi ingen, emn vi skulle jobba med reklamsaken. sen mat & form.. gick ju tidigare i från form som jag brukar, men hade inte behövt de idag, för tåget va försenat till 19 över, normalt kmr de 4 över. så jag fick stå där  å frys a ( pallade inte gå in) haha.. å jag är inte varmännu.. tänkte se på film, men tvn där nere är upptagen. varför kollar jag inte på mitt rum då? jo, för tvn cpar när jag ser film ;o
men nu får jag väl gå ner å bre macka eller nåt. såfår jag se vad jag hittar på.)
hööör slater eller nåt, bai!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0