dooap dooap

haloooooou :D & yes jag lever ;)
blev visst aldrig något "hörs imorn" i måndes.. ellern är de nu va :o
men iaf, drog ju till skolan på tisdagen, men redan på första lektionen börja vår lärare att spela upp nåt klipp & så värsta höga volymen. och då höll mitt huvud på att sprängas x.x så jag tog tåget vid 10.04 hem.. sen vila jag typ mest haha minns inte mkt mer :o
och igår, så va jag också hemma . tyckte de va bättre :) minnsi nte mer? HAHA ja ni ser :o men haha..
idag ,d rog jag till skolan huvudvärken kom redan på första lektionen, men jag klarade mig till matten iaf. tydligen enligt 3 st så va jga sjuk :o w bara: mår du dåligt eller? jag: jaa? :o hon: de syns. sen redan innan dess så kände mmilia mig i pannan å ba, du är sjuk. sen sa hannah att jag va helt blek.. så jag drog ju hem efter matten..
och jag har lov nu också :) ingen skola imorn som sagt.. haha och jag har ingenting att skriva? har totalt glömt en massa :s
men det blir en match på söndag, tidigt på morronen ;o 9.40 ska jag va där! haha shit.
men vi hörs kanske senare, inte säkert :)
pussssss


Din kommentar
Postat av: saandraa

ingen fara du=)

2010-02-18 @ 21:37:30
URL: http://apsatss.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0