g ä s p

tjatjatja :d
sitter å halvsover gör jag :D
har ingenting att skriva egentligen. men kommer nog ändå få fram några rader, hahaha.
imorse så skulle jag ta tåget som vanligt 7.42, så sa jag till bror att vi skulle kolla om tåget va försent innan vi drog, å det va de. men han ba: näe de ärn og inte försenat ändå. så drog vi till stationen, å just då säger dom i högtalarna att tåget är 30 minuter försenat, 30!!.. fan så störigt :o så jag satt där ute åfrös , pallade inte gå in heller. men de va väl tur att jag pratade med alex, annars hade jag nog gått hem hahah. men tåget kom iaf, och jag hann i tid till skolan också . vi började med akryl färger, de stänker :( me n nåja
efter bild, har vi engelska oach idag hade vi prov, å jag skrev på allt typ (a) så  hoppas iaf på ett mvg igen :o sen matte efter det, vi mätte soptnnan. eller sopptunan so m hon sa hahahhah.. men ja..
gick till bilden direkt efteråt, å slutade så jag skulle hinna med tåget vid två, och de va faktiskt bara 5 min försenat idag :) så slapp vänta så länge, och de gillas! :D
sen hämta pappa mig på stationen,d r o g hem å åt, sen ner å handla. sen hem, och jag sitter här fortf. är hungrig :( men ska byta om , sen äta tror jag. sen vid halv sex är de bowling..
och jag pallar inte göra historian, så ska göra allt imorn :) och nu har jag inte allls mer att skriva.
så vi hörs vl imorn, om de inte gå rjävligt bra på bowlingen idag ;) hahaha.. men bai!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0