heeelvete!

faaan ajg blir så jävla sur! jag skulle egentligen varit hemma för mindre än en timme sen. men jag kom hem för 5 minuter sen? guud.. jävla tåghelvete! de skulle egentligen komma 14.04 men kom 14.59. bara för att de va nåt jävla växlingsfel. så där fick man sitta å frysa på stationen.. jag som tänkte , ja men vi kollar om de är försent så står de atat de ska komma 13 över. så då går vi ju senare.. men sen när vi kommer till stationen så är de ännu mer försent, sen försent i gen å igen åigen.. så störigt!
så jag fick ju gå hemi  denna jävla snön, å nu är jag helt fucking förkyld.. blir så sur!
å jag som skulle göra historian idag, de hinner jag ju inte nu. för jag måste plugga inför provet till engelskan som vi har imorn. jävla helveteee.
nääe ska nog sluta skriva nu!
de enda som va kul idag va väl att glufsa i sig godiset. lols ._.
nej jag drar nu. hejdå

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0