leave it.

egentligen så orkar jag inte skriva, mitt huvud tar kål på mig. men passar på nu när det lugnat sig lite.
som ni vet slog jag i huvet i tisdags.. å jag hade ont i huvet hela onsdagen, och micke fick typ damp å tjatade om att jag skulle kolla upp det, för de kunde vara en inre blödning sa han. med tanke på att jag mådde illa imellanåt och så.. så igår ringde mamma upp till vårdcentralen, och dom tyckte jag skulle komma dit redan halv tio på morronen, för dom sa att de va bättre att jag kom dit för de kunde va en blödning (den smärtan som jag kände).
kom dit och så, men det verkade vara normalt . fast att jag mådde illa å va yr när jag gjorde en av övningarna. så doktorn visste inte riktigt om dom skulle skicka vidare mig till hlm eller inte & göra en hjärnröntgen.. så det gjorde dom, för att vi skulle få veta så allt kunde vara okej..
sen åkte jag då in till sjukhuset,fick sitta å vänta en liten stund. sen skulle jag in å röntga hjärnan då.. sen ut därifrån och vidare ner till akuten, sen fick jag vänta på en doktor där. som kolla mitt blodtryck & puls, och det var bra :) sen skulle jag vänta på en sköterska som kanske skulle ta blodprov och sånt, men de gjorde hon inte (puh! haha) utan hon frågade mest,, sen gick hon igen. så fick jag vänta på en annan doktor igen.
så kom där in en tjej å sa att jag skulle va i ett  annat rum, så jag fick åka i sängen genom sjukhuset , lite kul var de faktiskt ;) så när jag va inne i detrummet så kom doktorn då, och gjorde övningar igen.
sen fick jag reda på hur min hjärna va. och där va ingen blödning eller så, men jag hade fått en mindre hjärnskakning.
så va hemma idag också för att få vila huvet :) men jag är så oootroligt trött!är ju helt död kl elva på kvällen? sjukt x.o
men jaa..n u fick ni veta varför jag inte skrivit så mkt dom senaste dagarna :)
och sötnos alex är också sjuk, krya fan! <3

men nu tappa jag det jag skulle skriva, tappade humöret också haha x)
vi hörs iaf, puss!

Din kommentar
Postat av: Johanna

Sv:Vsg :) Tycker du jag ska köpa väskan eller inte?:P

2010-02-12 @ 15:31:43
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: PHOTONERDEN

Oj, vilken snygg bloggdesign.. gjort den själv? Ha en superbra söndag! :)

2010-02-12 @ 18:08:53
URL: http://photonerden.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0