snow

hiiiie.. nu skriver jag igen. har faktiskt inte nåt vettigt att skriva egentligen.
men vi va ju på reningsverket idag, de lukta bajs! men inte jag efteråt, puh! haha. sen gympa efteråt ju, va rätt lugnt. spelade minitennis med hannah putte & elina. nej då jag tappa inte racket några ggr, inte alls. :d va rätt smiidig hahhaha. sen kom pappa å hämta mig, så åkte bil hem idag, intressaaant! :D hahhaha
sen hängde jag med ner i byn å handla, köpte mig ett choklad & ahlgrens bilar (dom sura ;)) och nu sitter jag å glufsar i mig det :o men ska nog lugna mig lite nu. vill inte bli fet här ju :D hahahaha!
nej nu har jag inte så mkt mer att skriva.
menee vet ni vad de är på tv ikv? har ingen aning själv så. men ph ska det glos på! final ju, hiho:d
menja, vi hörs! puss

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0