woo-o-oo

ojdå vilken dålig uppdatering det har varit idag då, ops (a)
dagen har varit helt värdelös, och det gillar jag inte :/ den började dåligt och får hoppas på att den inte slutar dåligt också. men iaf, imorn ska jag tillbaka till skolan efter en vecka. imorse började de nämligen börja dunka i skallen bara jag tuggade? :s sjukt jobbigt, så jag gick upp  å la mig och sov till runt 10.
sen har edt inte hänt så mkt under dagen överhuvudtaget. bara att jag fått damp på min bärbara, men det  har löst sig nu :)
och på fredag är man ju ledig, yay. så förmodligen kommer matilda ner hit under lovet också, längesen! ♥
från det ena till det andra, ikväll är det 90210 & tslotat på tvn, så det ska jag självklart glo på! något jag rekommenderar (stavas de så ens? haha :s), går på tv400 kl 20.00 - 21.50. efteråt så får jag se vad jag gör, tror det är medium direkt efter typ på tv4+ så kanske får glo på det :d
annars så har jag inte mer att skriva. så vi hörs förmodligen imorn igen.
puss!


hah lite kul bild faktiskt ;d från förra sommaren <3

Din kommentar
Postat av: sandraa

jaassså ;D

vem?

2010-02-15 @ 21:21:20
URL: http://apsatss.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0