642

hallååååå, kom nyss hem ifrån halvfinalen. fick sammanlagt 642 på 4 serier, vilket gjorde att jag blev 3a, och jag spelade inte så bra som jag v ille (a) men första serien, va vi väl rätt jämna dom första rutorna (: och de va också min bästa serie (189) men får se om jag går vidare till ängelholm, vilket är tveksamt. och nu sitter jag här & dricker vitamin focus, och ska snart äta också (:
måste först sätta in mina nycklar i nyckelknippan, för edn gick upp igen , väldigt störigt det dära! :o
och jag har inte så mkt mer att skriva? förutom.. vad är de på tv ikväll? jooo juste haha (svarar på min egen fråga, lols) lets dance, kollar endast rabih :o och så de där på tv4+ , men de är tråkigt :( så blir nog nån film skulle jag tro, fast vi har inga nya ? så kanske blir nån gammal, men vet inte vilken. så ni får gärna tipsa mig om filmer som jag kan se på :D
så nu ska jag fortsätta att vänta på alex, och dricka min dricka ;)
hörs maybe later, adios! :*

Din kommentar
Postat av: M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej. Vad vill "du" läsa mer om i min blogg? :D

Kram!

Postat av: Elin

Fin blogg =)

2010-01-30 @ 11:59:36
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0