ajajaj!

tjaaa, nu sitter jag i skolan igen :d blev ju inget mer inlägg igår, menee, pierre körde så hängde jag med, blev en sväng till mormor å morfar sen max å käka de, de va verkligen gott me god mat å jag va aphungrig också :o
men när vi komhem därifrån försökte jag bara värma mig, för mina skor va helt dyngsura. så jag la mig under täcket å glodde på tv, sen somna jag en timma, å när jag vakna så va jag helt stel ikroppen,h ela jag va cp, mitt humor ändrades å ja :o sen tog de en timme att somna också så de gillades inte helte nkelt.
å när jag vakna idag så hade jag ont ih ela kroppen, från gympan igår btw jag klara 15 varv ;) minns inte om jgs a att g va 16 haha, men iaf 14 av g :d å jag har fortf sjukt ont! men de ärb ara attlev med nu dom närmsta dagarna som kmr höhö.
och idag så har vi bara 2 lektioner kvar, form & historia. sen ska jag be mamma att hämta mig, för historian slutar nämligen kvart över, om inte allt förmånga behöver gå tidigare, så kansek vi kan gå fem i, men tror dock inte att jg kmrh inna, för jag går så sjukt segt i snön haha, mina skor läcker ju också.. menmen :d
tror nog att de blir nåt inlägg senare, men hoppas inte för på mkt ;)
längesen jag la in en låt också ju, så de gör jag nog . men nif år ha de bra sål änge, puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0