brrrr!

fan, egentligen orkar jag inte skriva. har ont & jag fryser!
men imorse, åkte jag med bror till skolan igen, började med bild. satt mest å glodde hela lektionen, sen engelska där vi hade prov, gick bra tror jag haha. sen käka vi eftersom vi fick gå när vi va klara, och efter maten hade vi matte, där vi fick prov igen, fast jag fick börja på de provet idag. och vet ni vad? :) jag fick alla rätt! förutom en motivering som va fel, men jagtänkte rätt iaf ;) så jag är nööjd för deet D:
och sen direkt efter matten drog vi till bilden, för att kunna sluta tidigare D: blev att äta lakritssaker haha, och måla :o och emilia måla på erik, en hrm.. stjärna blev det haha..
sen gick jagå elli till stationen vid tio i sen vänta vi där, å jag giack hem.. och mina skor är helt jävla blöta :( så nu står dom vid elementet å har de gött! ;o och jag är jäättehungrig! och bror har bilen, så vi ska beställa pizza så dom kör hem, haha lata vi är :o men jag har inga skor ju :( men nån gång får man ju göra det, huhuuu
och nu sitter jag här å väntar på ingenting, men vid halv sex är de bowling :) så får se om de går nå bra idag, eller ska min mage förstöra allt också? :( hoppas då inte på det! får ta en ipren innan jag sticker helt enkelt (y)
nej nu ska jag göra nånting :) så ni får ha det bäst, ännu en gång, tills jag skriver nästagång ;)
ADIOS! :d

Din kommentar
Postat av: Claudia

ajdå, har det hänt något speciellt? :/

jorå, med mig är allt bara bra =)

2010-01-21 @ 15:51:44
URL: http://claudiias.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0