detta kallas rubrik

fyfaan.. jag fick hjärnsläpp på vad jag skulle skriva nu, illa! :o
JUSTE! haha. imorse så va de tänkt att jag skulle ta tåget, men jag va riktigt seg i huvet, allt jag gjorde gick bara segare än vanligt och jag orka inte stressa heller så jag åkte me bror ist, kom till skolan prick tjugo över, då vi började också, men jag hann :d
vi började med gympa . vi träna förstl ite till basket å så, vi va ju bäst på att slå bort bollen från andra 4 el 5 ggr gjorde vi det (y) haha, sen spela vi match då. dä r de gick bajs förvårt lag (ursäkta ordförrådet är fortf seg (a))
menmen.. vi hade ju historia efteråt, och de gjorde ju de inte bättre, jag kom inte ihåg nånting , för vi hade lite repetition från de vi lärt oss i 9an, men kom inte ihåg ett piss hah, och sen svenska vi höll på med dikter, så sjuuukt seg! jag satt mest å halvsov haha. och sen då mat, jag åt bara mosen , men blev inte mätt. och tydligen äter jag gulligt enligt hannah, för jag äter i så små bitar hahaha, och putte som en dinosaurie hahaha :d
och tillsist hade vi då form, vi skulle kolla fontäner och jag å emilia hittade vääääldigt´fina *host* fontäner, när vi sökte på fontän på ryska :o hahaaha ja ni kan ju söka själva å se vad ni hittar ;)
sen gick jag ju tidigare för att hinna med tåget vid två, sen gick jag hem . och jag har inte gjort så mkt mer än att äta, så jävla hungrig :( men ska nog snart sova lite, eller göra engelskan får se vad jag orkar haha..
sen ikv är de ju MIN & ev. mickes, tvkväll :D förutom att han inte kollar på 90210 & tslotat som jag gör, tråkmåns han är åt det! :o sen är de ju ph, taggaaa ska vi :) haahaaha
nejmen nu har jag inte mer att skriva, & har heller ingen bild att lägga in.
så ni får ha det bäst! puss ♥


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0