i wish you were here

nu är jag här igen :D lite kort om dagen maybe? hm.. haha
jo men, åkte med bror till skolan idag, han har ju körkort nu ;) så innan vi drog till klippan hämta vi några av hans kompisar också, å jag va heltj ävla död haha, dom satt lxm å dunka värsta rapmusik å där satt jag åhalvsov? trots att basen hördes DUNKDUNKDUNK haha nåja :d kom till skolan å så, började ju med bild. skulle göra goethes färg grej hahaha, fast de blev typ bara ojämt i början :o sen efter de engelska, där gjorde vi bara uppgifter rätt lugnt. sen matte, snart klar med  häftet, duktig jag är :D haha. sen mat, SEN mat hahaha, ja vi äter 12.45 :o men dä r va mat så de räckte , och till sist hade vi bild dårå, där jag slutade typ tjugo i tre, så hann ju med de tåget..
juste en grej som hände innan engelskan vår rektor kom, å så fråga vi om de me iv-valet ju, å då fick de tydligen inte va mer än 2500 poäng, och 300 p på själva valen. å om man har över 300 p då kan man inte läsa nåt i trean, å jag ska läsa matte c, å jag förstår inte aalls hur jag ska göra då helt cp, å plus sen så ska jag kanske ha specialidrott också och de ligger på 200 p, kan jag inte ha med de då? fan,så irriterande! :O men mamma hjälper mig så gott hon kan enligt hon haha , så hon ska ringa till rektorn imon, för jag har inte tid typ. hahah..
menmen, tillbaka till eftermiddan :d vid halv sex så va de ju bowling, spelade ju med elin , hahaha rätt mkt skratt, jag va trött kan jag säga för en gångsskull! minns inte ens vad jag skratta åt nu?
och sen på söndag så ska jag spela i farmarlaget igen, bara för jag spela så bra förra helgen :d så får se hur de går nu i helgen då :D
och en grej till, jag gillar torsdagar (a) fast efter man slutat skolan då hahaha. för vi har nämligen inga läxor till fredagar ;) perfekt! vår svensklärare är inte den som ger läxor, och vad kan man ha för läxa i bild, å eso lxm? haha. å matten är de alltid lugnt på :d
OCH nuuu så har jag inte mer att skriva :D men  slänger in en bild bara för att , hoho
adios! :d

hahaha inte så seriös bild (a)


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0