inte gjort, ha?

Vad blir ditt namn baklänges? esiuol
Har du gjort en snöängel i år? faktiskt inte :o
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?  ingen tid alls ;)
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja, :)
Tycker du att sengångare är söta? haha, minns inte hur dom ser ut?
Har du någon gång testat karate? näe men kombat, nästan likt väl? hahaha
Första sporten du gick på? fotboll kanske, jo de va det nog :o
Minimorötter eller pommes frites? beror kanske på ;) har man dippa till morötterna då är de mums ju :D
Vad längtar du mest till just nu? guess what?
Hur gammal har du tänkt bli? vaaaaaaaa? :D
Har du haft vattkoppor? ja
Vad drömde du inatt? ingenting tror jag, isf minns jag de inte haha
Vilken tv-serie är bäst? just nu så äre 90210 som gäller!
Vad åt du senast? B&J's phish food :D
Höga eller låga strumpor? sommaren - låga, vintern - höga, haha
Vad är du mest rädd för i hela världen? att ja.. :D
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? nej, jag läser på framsidan ;) not
Vad har du för färg på ditt påslakan? röd, gul, rosa, grön, vit, svart. haahahaha
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? känner ingen sådan hahaha!
Är du mörkrädd? näe, kan jag inte påstå
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? näe :( ,men lols klart jag har hahaha
Riktig gran eller plastgran? riktig fo'sure!
Tänt eller släckt när du ska sova? kvittar, likaså musiken hahaaha!
Godaste drickan till frukosten? juice :)
Vill du bli president? nää
Har du spelat tjej i en teater? alltid
Duscha eller bada? kvittalaa
Har du gråtit i skolan nån gång? ja, har nog hänt nån gång
Hur tar du dig till jobbet? jag kan inte ta mig till nåt jobb som jag inte har (I)
Har du någonsin sminkat dig som punkare? näe
Sjunger du på toa? haha ja , ibland så händer de
Vilken färg har din jacka? svart
Använder du långkallingar?  nej
Är du höjdrädd? näe inte så värst
Vilket land vill du åka till? nåt varmt!
Vad var det senaste som fick dig att skratta? cizzie, när hon skaka av tassen för hon hade varit ute i snön :D hahaahaha
Vad ska du göra NU? kolla ett klipp ;D


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0