meeein finger!

nu är jag här igen! tog litel ängre tid, men mata chivaz me skinka haha, sen lukta jag väl skinka på fingret, så skulle jag låta han lukta, å då bet han mig i fingret preics som om han skulle äta de :o hahaha lite kul faktiskt :)

men nu ska jag komma till saken ;) spelade ju somsagt match idag, och de gick jävligt bra måste jag säga! super nöjd :) vi vann, och jag fick 4 rekord :d
och såhär såg mina serier ut:

(hoppas ni ser va där står haha)
serie 1 va bara en vanlig serie haha, men 2 fick jag först nytt rekord (mitt gamla va 201), sen i tredje fick jag också nytt, nytt pr igen som sagt ;) sen plus, i dom tre serierna sammanlagt va de också nytt rekord (mitt förra va 513), och sista va väl som den va :) men sammanlagt så fick jag ju nytt rekord på alla 4 serier, också första fyra som jag fått över 700, så jag är jäkligt nöjd!
så om jag fortsätter  såhär, kmr jag nog över 800 snart också, ihope! :)

menee, har faktiskt inte mer att skriva nu. kanske skriver nåt senare, inte säkert :d menmen..
vi hörs, puss! ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0