ohno :o

vet ni vad? , nu är de inte långt kvar till skolan börjar. 4 dagar kvar, eller 3 haha, så många som de är till måndag iaf . fast jag tkr ju såklart att de är för tidigt, typiskt mig (a) haha
när börjar ni skolan? ;)

nåja, kanske ska ta å skriva lite nu när jag ändå håller på:o designen har inte kommit upp = jag har inte börjat på den, vet fortf inte hur den ska se ut ju :o
menee, ska snart in å fixa mig lit sen drar vi till frissan, hemma nån gång innan halv fem ihope? sen vid tio över fem tror jag , s å drar jag tillbowlingen som börjar idag . sen hem, å bara softa :D för jag kmr nog va helt trött, iochmed att jag la mig vid kvart i sex imorse? men man gör man inte för sin baby, hoho <3
så nu ska jag faktiskt dra härifrån, för vi ska dra om en halvtimma å jag har inte ätit frukost, hmm.. får nog göra de på vägen hahahha, vi hörs! puss ♥

de va ju längesen jag la in en bild, så jag slänger in en ego nu haha xD


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0