oops..

ursäkta för dålig uppdatering igen. men somsagt, de blir ju tråkigt att läsa om inget händer ist för att läsa en kort text haha. alltså de har inte hänt nåt, därför jag inte skrivit :)
men idag, s å blir de att dra till hbg å glo på bio med daniella, så vi tar tjugo i fyra tåget in, för vi ska hämta biljetterna halv sex så :d och filmen blir då luftslottet som sprängdes, så jag är väl hemma runt kvart över tio ikväll skulle jag tro,beror ju på vilket tåg vi tar hem ;)
så kanske blir uppdatering ikv men inte alls säkert, så förvänta er inte nåt :D hahaha
och designen, ska jag göra ny snart, bara jag får nån idé så flyter de på (:
menmen.. nu skaj ag in i duschen hoho!
vi hörs, puss ♥

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0