rEAALLY ?

ingen uppdatering idag som ni ser eller såg eller ja :D haha men jag kom nyss hem så därför.
okej detta kmr ta tid att skriva, för nytt avsnitt av the hills börja nyss hahaha (A) och nu är det paus, så nu passar jag på :D
imorse hade jag ju match, de gick SKIT rent ut sagt! fick inte mer än 573 på 4 serier, och de suger verkligen. fyfna va sur jag va efteråt haha. men fick iaf köpt en julmust & vitamin defence. sen när jag kom hem så drog vi typ direkt till hbg, inne på familia så köpte jag en tjocktröja & två t-shirts, å dom legginsen jag hade kollat på de va sånna riktigt leggins, inte sånna där jeansleggins, så jag köpte dom inte :o sen hitta jag inte joggingbyxorna menmen... efteråt blev jag sjuuuukt pissnödig, även om jag hade pissat innan vi stack? så sjukt jobbigt va det hahaha. men pissade när vi kom till ikea, och där hade jag väldigtr kul :D hahahaha smsade med clau, å där va så sjukt sega människor framför mig å då sa jag: dom sega jävlarna kan dö i sängarna. sen satte jag mig i en säng och; jag tror jag avlider snart sitter i en säng. hahahah ochs en såg jag en som la sig i en säng och då skrev jag då: nu dog en, fast hon återupplivades igen. och sen hahahahahah, när vi va typ vid gardinerna eller nåt så låg där en liten unge på golvetå jag ba: nån unge har dött på golvet. gud alltså hahaha :d sen vade nåt mer meno krar inte skriva riktigt helt trött :D
sen drog vi till väla, och så gick vi in på restaurangstället, så köpte jag enchiladas, så jäävla gott! :d
och se n drog vi hemma och nu är jag hemma vilket jag har varit i en halvtimma haha
och snart ska jag ner  å hämta min glasss, föresten där e hål i burken :( där de sitter ihop har de gått upp så jag måste trycka försiktigt när jag ska ha glassen därifrån,.. menmen
imorrn är de skola vilket jag INTE gillar! haha ovanlgit :D sen ikv vet jag inte vad deär på tv, s,ådeb lir väl nåt..
och igår ju, då kollade jag på shaun of the dead, haha den va kul :d sen slockna jag rätt fort
jag vet at detta inlägget blev rörigt, men jag är lite seg i skallen när jagär trött
hahahah. men vi hörs nog imon, ADIOS! :D

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0