rosa mun!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej bloggen :D:D:D:D hahhahaha okej de va lite överdrivet (a)
men ja.. nu tänker ni säkert: är hon hemma hela tiden eller? men nääe inte sant :o
skulle till tandläkaren 7.55, så därför jag inte är i skolan nu :D men sen har jag ju alltid den jävla oturen att få ont i huvet OCH magen, de är faktikst illa, för jag får sån huvudvärk att den tar över mitt tänkande, & ont i magen hade jag redan innan jag drog till tandläkaren.. så de va ju egentligen tänkt att jagskulle ta tåget som gick nyss, eller åka med bror. men blir ju inget av det, eftersom jag ska stanna hemma, och förhoppningsvis går huvudvärken & mitt ont i magen bort :o
men hahaha juste, nu glömde jag de jag egentligen skulle skriva som hör till rubriken! att när jag va hos tandläkaren, så fick jag nåt rött i munnen så vi skulle kolla var jag glömt att borsta nånstans haa, så nu är jag helt rosa i munnen :o sen när jag skulle skölja munnen s å va ju sånt rosa på kanten så jag fick de på näsan, och hahaha tandläkaren bara: hahaha nu har du rött på näsan, nästan som rudolf ju. hahaa, så jag fick ta bort de innan jag drog :o men annars sa hon att jag borstade bra :d vi pratade också om kost å sånt, fast de hade jag tydligen redan koll på (h)
och det där ja.. imorn, så börjar jag ju 9.40 som vanligt, så tar tågte som går en timme innan, fast jag ska inte ha min vanliga väska med mig :D för sen vid 10.52 ska vi ta tåget till helsingborg, vi bildare, vi ska kolla fontäner ;) haha men viska äta på donken eller nåt först direkt när vi kommer till knutan , sen efter vi kollat fontäner å varit på dunkeln saken ahaha, så drar vi hem. och då åker jag ju direkt hem eftersom de är samma tåg, så jag är hemma halv fyra imorn o:
och nuuu har jag inte mer att skriva, mer än att alex är bäääst. haha (a) saknar han :(
menmen. ni får ha det bäst, till nästa gång jag skriver! puss ♥



gammalbild.

Din kommentar
Postat av: ELIN

wow, vilken fin blogg du har! =)

2010-01-19 @ 19:22:04
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: Claudia

fin bild :)

2010-01-19 @ 20:12:37
URL: http://claudiias.blogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0