sjukt irriterande!

uh.. blir ingen skola för mig idag x.x
nu verkar de som om jag är ledsen över de eller nå men haha.. när man väl har gått upp, ätit frukost & gjort sig redo för att sticka mot stationen, även om jag var osäker då om jag skulle till skolan eller inte.. men jag är rädd för att jag ska svimma, ni förstår ända sen jag tog den sprutan har jag lättare för att bli yr, å just när jag stog och borsta tänder & fixa mig, då blev jag helt yr i huvet, kändes som om jag skulle svimma. så om jag går å är yr i skolan, då litar jag inte riktigt på de, vemvet jag kanske bara svimmar helt plötsligt :o och plus så mårj ag illa också, jag gillar det inte! men jag försökte iaf att dra till skolan, och sen så har jag dåligt samvete också för att jag väckte pappa i onödan , han är ju ledig. varför jag väckte pappa? jo för jag hatar att gå ensam ute i mörkret, blir nästan lite rädd faktiskt haha, man vet ju inte vad som kan hända. inte för att de är så stor risk, men man vet faktiskt aldrig, så jga väckte han föratt kunna få skjuts. men de blev ju inte så, nåja..
nu ska jag försöka vila , så får jag se om yrseln försvinner, och de hoppas jag mitt illamående gör också.
men hoppas alla får en bra första dag i skolan haha ;) puss!

Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0