somebody told me

hm.. är inte riktigt på humör för att skriva = jag är trött. sovit 4 - 5 timmar inatt, somna nog runt halv fem, gick upp kvart i nio, fast sen hade jag sovit lite mer under natten. men vaknade å prata med linda en stund :)
men just nu håller vi iaf på att renovera i hallen där nere, inte för jag gör nånting är bara iväen (a) haha. men de blir nog klart imorn skulle jag tro.
och imorrn ska jag ju spela 2 matcher också, först en för farmarlaget, sen när den matchen är slut ska jag spela i ungdomslaget. så det blir mkt bowling för mig denna helgen också :d
men nu har jag inte mer att skriva, inte som jag kmr på iaf. så kommer kanske nåt inlägg senare.
babai!

Din kommentar
Postat av: Daniel

bowling e kul!!

2010-01-31 @ 09:50:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0