struggle free

godmorgon, godmiddag ggodkväll, eller vad man nu säger haha.
ligger här i sängen å väntar på att alex ska komma tillbaka, börjar få lite abstinens här :o
hahahhah påtal om det, väldigt kul samtal vi hde i torsdags- little a :* hahahahhhaahahaha bästa! men mer kan jag "tyvärr" inte säga (a)
men igår så blev de ju inget mer inlägg, vahelt död när jag kom hem , så jag starta potc 3, fast jag somna :o å jag missa nåt av de roligaste i filmen :( menmen. dagen blev heller inte som de va planerat, men blir väl nån annan gång då hoppas jag (y)
och idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, vaknade vid 10 ´å har fortf inte gjort något viktigt haha, eller de beror egentligen hur man ser på viktigt :o
men ska iaf med mamma å handla snart, ska köpa B&J , sjukt sugen på det :o sen blir de nog en film skulle jag tro, tror faktiskt pappah ar fixat  shaun of the dead,haha jagå zombiefilmer (a) men det gillas ju ;)
nej nu ska jag bara ligga här å glo å vänta på att alex ska komma tillbaka (fortf) om jag inte hinner handla innan, men de får jag ju se :d
så ni får ha de så bra så länge, så slänger jag nog in en lista senare maybe!
bai ♦


Din kommentar

-

Ditt namn:
<- Kom ihåg mig

Kontakt: (publiceras ej)

Din blogg/Url:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0